18 november 2014

Dyker upp igen

Jamenhej! Det var ett tag sen.

Jag jobbar mest. Åker tåg, stirrar in i en skärm, går på möten, hänger på hotell. När jag är hemma fokuserar jag på att umgås med min man och vila.

Nu blir det mörkare och mörkare, så jag borde passa på för att få lite dagsljus, men icke.

Det blir inte mycket till skogstunder, faktiskt. Inte särskilt mycket skapande heller. Jag tänker inte stänga projektet än - året är inte slut - men det lutar åt att det blir lite av ett fiasko (hur många gånger har jag skrivit ungefär det här nu?).


De senaste veckorna har sett ut så här:
v44
må - 2 min park
ti - 15 min park
on - 30 min park
to - 15 min park
fr - 0 min
lö - 0 min
sö - 15 min kyrkogård
= 1 h 17 min

v45
må - 2 min park
ti - 0 min
on - 15 min park
to - 8 min park
fr - 2 min park
lö - 0 min
sö - 3 min park 
= 30 min

v46
må - 5 min park
ti - 10 min park
on - 2 min park
to - 10 min park
fr - 1 min park
lö - 0 min
sö - 0 min
= 28 min

Ingen munter läsning.



2 kommentarer:

  1. Här kommer lite pepp: jag tror ändå du varit ute mer i naturen i år än du hade varit annars, utan projektet. Så du är på plussidan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Susanna! Du har nog rätt i det, ändå :) Jag ska ha det i åtanke.

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.