7 april 2014

Körturné gav plus och minus

Den fanns god potential i den gångna veckan. Och jag är inte missnöjd. Men bättre kan jag! Både när det gäller stundernas längd/mängd och alstren.

Vi var på turné med kören i helgen, så det blev mycket sittande i en buss mellan de olika städerna och konsertställena. Därmed lyckades jag virka två nya handledsvärmare/torgvantar. Dock blev det inget skissande. Och det här med att hinna med en stund i skogen mitt i det tajta körschemat för helgen, det var i princip tji. Promenad till och från bussen och en underbar paus i en slänt full med Scillor i Säffle blev helgens resultat.

Min körkompis pausar i en slänt som är fylld av blå Scillor. Foto: Karin Lönnå
Körkompisen Sofia pausar i slänten som är fylld av Scilla.


Därmed summeras förra veckans stunder så här:
må - 2 min park
ti - 54 min skog och park
on - 37 min skog och park
to - 0 min (5 armhävningar)
fr - 5 min park
lö - 16 min park
sö - 2 min park
= 1 h 56 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.