18 maj 2014

All time low igen

Nej, det blev inte mycket stunder i skogen. Inte mycket skapandet heller, även om jag kände mig inspirerad och kreativ flera gånger under veckan som gick.

Det har på det hela taget inte varit någon höjdarvecka. Humöret upp och ner. Initiativförmågan på noll.

Nåja, jag ska inte vara så hård mot mig själv. Jag drog faktiskt igång ett projekt inspirerat av pinnen, och hittade fler fina pinnar och grejer i parken sen, som jag ska införliva i skapandet. Men det tog liksom stopp efter steg två i processen. Och det är säkert tio steg kvar ...

Vädret har varit underbart, men jag har varit usel på att ta mig ut i naturen:
må - 0 min (5 armhävningar)
ti - 0 min (5 armhävningar)
on - 7 min park
to -  0 min (5 armhävningar)
fr - 0 min (5 armhävningar)
lö - 17 min park
sö - 14 min park
= 38 min 

Uppdatering 19 maj: Upptäckte nu att det inte alls var all time low ... däremot otroligt lågt.

2 kommentarer:

  1. Men 38 minuter är fler än 0. Kram fina du!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack snälla för peppen :) Jag hade liksom bara så höga ambitioner i början ... Men det kommer förhoppningsvis att leda till något gott i slutänden. Ska försöka fokusera på de glädjeämnen som dyker upp och det jag faktiskt gör. Tack igen!

      Radera

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.