26 januari 2014

En vecka med för små stunder

Så sprack det. Skit. Jag hade behövt vara ute i en och en halv timme idag för att nå upp till tre timmar, men efter att vi hade burit hyllor, skåp och soffa hela dagen (vi håller på att möblera om hemma för att få till en riktig ateljé åt mig) orkade jag inte. Det blev bara 36 minuter effektiv tid i "skogen".

Vad händer då?

Det hade jag inte tagit med i reglerna från början ... Får revidera lite. Till att det ska vara minst tre timmar i ett slags snitt. Om jag bara är ute två timmar en vecka måste jag vara ute fyra nästa, för att kompensera. Och tvärtom. Jag får inte hamna på minusresultat i totalsumman.

Denna veckas stunder i skogen:
må - 10 min park
ti - 29 min skog + park
on - 15 min park
to - 23 min skog + park
fr - 10 min park
lö - 5 min park
sö - 36 min park + skog/elljusspår
= 2 timmar och 8 minuter

Jag åkte inte. Promenerade snällt bredvid.
Veckans alster blev återigen ett par torgvantar/handledsvärmare, precis som för två veckor sen. De ska ges bort till en vän som fyllt år, så jag lägger inte upp någon bild här. Förhoppningsvis kan det bli annat än virkade grejer framöver ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.