4 februari 2014

Frihet är den nya given

Hon funderade och funderade och funderade ... Och, precis som professor Balthazar, kom hon på det! Lösningen på eländet.

Kravet på att summan av stunderna måste bli tre timmar försvinner från och med nu. Syftet med hela projektet är att förbättra min fysiska och mentala kondition, komma igång med skapandet och allmänt stimulera kreativiteten.

Jag börjar om. Tar nya tag. En stund i skogen varje dag. Men det är resultatet av stunderna som är i fokus, inte längden på dem. Däremot ska jag fortsätta redovisa vad som händer, vad jag gör, tipsa om sånt jag ser och hur det går. Lovar!

I kväll var jag till exempel ute i parken och hittade spår och stigar jag inte sett förut. Och ännu en ljuvlig kvällshimmel i mörkret.


Känner mig fri! Nu kan utvecklingen börja. Skapandet starta. Hej skogen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.