16 mars 2014

Ännu några myrsteg framåt för kreativiteten

I dag bekräftades min tes att vistelser i naturen triggar igång idéer och kreativitet. Det satte igång när jag tittade ut över stan från min plats i skogsbacken. Nu har jag inte kommit så långt än så länge, men det är igång ... (Nu blir det snart som pojken och vargen, men så småningom ska jag lämna bildbevis också.)

Kämpar på med akvarellerna. Vet inte varför. Tror att det är någon längtan efter vattenfärgerna generellt som gör det. Alstren blir inte direkt några höjdare, men jag får väl traggla på. Två alster klara, vilket alltså betyder att jag ... ska redovisa tre nästa vecka. (Eller hur blir det?)



Och veckan har inte varit någon höjdare, rent skogstundsmässigt, men här är de i alla fall:
må - 1 min park
ti - 0 min (8 armhävningar)
on - 0 min (5 armhävningar)
to - 0 min (10 armhävningar)
fr - 8 min park
lö - 20 min trädgård
sö - 2 h 18 min skog och park
= 2 h 47 min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.