22 mars 2014

Vår igen och paus

Nu händer det mycket i naturen. Nyss var det vitt och på ungefär en halv dag smälte allt bort igen. Nu måste jag verkligen lämna in cykeln för reparation! Men det får bli senare. Jag åker nämligen på semester i en vecka. Finns viss risk för ytterst sporadiskt bloggande. Ska dock försöka få till en del stunder även de här dagarna. Ser mörkt ut för den här veckan, tyvärr. Det är alltid så innan semester. Jag stressar som en tok för att "jobba ikapp" sånt jag inte kan göra när jag är borta. Helt sjukt ju!

Läste förresten i Mer Smaks bilaga om olika sätt att motivera sig att träna. Blev faktiskt peppad av Martina Haags tankar och framför allt Magnus Lindwalls forskning om träningsmotivation.

Synd att jag inte får plats med träningsskorna i min minimala packning ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.