4 mars 2014

Jo, det var en grej till

Ps. Jag har inte glömt bort kreativiteten! Inga färdiga alster efter veckan som gick heller, så nästa vecka bjuder jag på fyra verk. Varför göra i dag det du kan skjuta upp till i morgon. Suck. Men det känns inte lika tungt nu. Har börjat konsumera mer konst och planerar för ytterligare inspirerande injektioner inom kort.

Och jag lovar att det kommer. Det puttrar på under ytan och skapandebehovet gör sig påmint starkare och starkare för varje dag. Ateljérenoveringen är dessutom snart klar, så inom kort kan jag jobba "på riktigt". Det ska inte bli som pojken och vargen. Kan vi inte säga att den som väntar på något gott - för det har jag bestämt att det blir - väntar aldrig för länge, ok? Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Obs! Endast bloggmedlemmar kan kommentera.